Om Digihelpr.

Les mer om oss i Digihelpr og hva vi står for. Vi jobber hardt for å møte bedriftenes forventninger og søker alltid spennende løsninger på oppgavene som kommer vår vei!

FaQ.

Hvordan bestiller jeg?

Du kan enkelt bestille produktene du ønsker direkte på siden vår. Du får mulighet til å betale med kort, eller med faktura. Når du har funnet riktig produkt må du fylle ut et skjema som gir oss den informasjonen vi trenger for å ferdigstille designet ditt.

Hva er enterprise pakker?

Vi elsker å jobbe med større prosjekter, dermed har vi ordnet løsninger som gjør det enkelt for oss og klienten. Vi kartlegger hvilket behov bedriften trenger i tiden fremover og skreddersyr en fast avtale. Enkelt for oss, enkelt for deg.

Hva er 100% fornøyd?

På de største pakkene på web- og logo design har vi fornøydgaranti. Det vil si at hvis du ikke blir fornøyd med konseptet vi kommer frem til, vil vi starte på nytt og lage et nytt design – helt til du er fornøyd med arbeidet.

Hvor lang tid tar det fra jeg bestiller til dere sender over filene?

Vi prøver å etterkomme 3 dagers leveringstid – dog har vi en turnaround på 5 dager. Av og til kan det hende at vi har ekstremt mye å gjøre. Vi tar da kontakt med kunden og forsikrer oss om at dette er greit før vi fortsetter designet.

Jeg får ikke opp skjema for bestilling, hva gjøre jeg?

Enkelte produkter krever at vi tar en nøyere gjennomgang av bedriften og hva som trengs for å gjøre ditt design riktig. Disse produktene har ikke et skjema for bestilling og du blir tatt til et skjema hvor du kan sende inn en henvendelse på valgt produkt. Her tar vi kontakt med deg så fort som mulig for å kartlegge hva som skal til og dermed starter vi designprosessen.

Logo er ferdigstilt, jeg har mottatt faktura men jeg får ikke tilsendt filene?

Vi sender over alle filene når vi har mottatt betaling for tjenesten. Derfor er det enklest at man betaler med kort samtidig som man sender inn skjema. Da unngår man unødvendige prosesser med nettbank og vi har full oversikt over når betalingen din ble gjort. Send oss gjerne en kvittering på utført betaling så sende vi over filene så fort som mulig!

Jeg har sendt inn skjema, betalt med kort, hva nå?

Hvis skjema er korrekt utfylt og vi har all nødvendig informasjon kan du bare lene deg tilbake og slappe av – innen 5 dager mottar du ferdige design i mailboksen. Om vi trenger mer informasjon vil vi ta kontakt med deg.

Hva skjer om jeg ikke blir fornøyd med første utkast på logo?

De fleste blir fornøyd på første forsøk. Om du mot formodning skulle ønske endringer så har du 3 endringer inkludert i pakkene våre. I Professional pakken har du ubegrenset med endringer. Men husk, du er vår viktigste referanse – så vi gjør vårt beste for at du skal bli fornøyd!

Om oss.

Grunnlegger, Martin Lyngvær Jakobsen, er figuren bak Digihelpr AS.

Han startet sin gründerkarriere som 18-åring da han begynte sin første nettbutikk. Da han flyttet til Trondheim startet eventyret som har gitt han den erfaringen han besitter i dag.

Det å skape noe på egen hånd har alltid vært drivkraften for det gründeren har oppnådd i sin karriere. Med et sterkt pågangsmot og stor viljestyrke, har Martin drevet flere firma innen reisebransjen og e-commerce. Han har også vært selvstendig næringsdrivende innen grafisk design og webdesign.

Karrieren innen salg startet i Trondheim, og med stor interesse for boligmarkedet tok han en bachelor innen eiendomsmegling. Dette ga også innblikk i bedriftsøkonomi og markedsføring, samtidig som han jobbet for det anerkjente luksushuset Høyer. Med bachelor og arbeidserfaring grodde et pågangsmot, og tanken om å dyrke det som alltid har stått i sentrum vokste. Det var på tide å skape noe selv!

Martin ble kjent for sitt pågangsmot og kreativitet gjennom sin tid i reiseselskapet Dreamworld. Som co-founder og markedssjef skjøt gründerkarrieren fart. Her lærte han hvor viktig det er å legge sjel og kjærlighet i visjonen. Alt handler om lidenskap. Om du gjør det for pengene, så har du tapt, mener Martin.

Under oppbyggingen av reiseselskapet så Martin ikke bare et behov for markedsstrategi og erfaring, men også et viktig fundament for kommunikasjon. Dette gjorde at han bestemte seg for å gjøre noe som i dag blir ansett som starten på Digihelpr – han begynte å studere grafisk design hos Noroff.

Tidligere erfaringer, en forståelse av markedet, høy arbeidsmoral og en lidenskap for gründervirksomhet, er verdier som skal bære frem Digihelpr. Med lang erfaring, kunnskap, et ønske om å skape noe unikt og stor lidenskap, besitter Digihelpr hovedingrediensene som skal til for å hjelpe din bedrift. Vi vet at en solid visuell profil er avgjørende for at en bedrift skal lykkes på markedet.

Om eieren.

Grunnlegger, Martin Lyngvær Jakobsen, er figuren bak Digihelpr AS.

Han startet sin gründerkarriere som 18-åring da han begynte sin første nettbutikk. Da han flyttet til Trondheim startet eventyret som har gitt han den erfaringen han besitter i dag.

Det å skape noe på egen hånd har alltid vært drivkraften for det gründeren har oppnådd i sin karriere. Med et sterkt pågangsmot og stor viljestyrke, har Martin drevet flere firma innen reisebransjen og e-commerce. Han har også vært selvstendig næringsdrivende innen grafisk design og webdesign.

Karrieren innen salg startet i Trondheim, og med stor interesse for boligmarkedet tok han en bachelor innen eiendomsmegling. Dette ga også innblikk i bedriftsøkonomi og markedsføring, samtidig som han jobbet for det anerkjente luksushuset Høyer. Med bachelor og arbeidserfaring grodde et pågangsmot, og tanken om å dyrke det som alltid har stått i sentrum vokste. Det var på tide å skape noe selv!

Martin ble kjent for sitt pågangsmot og kreativitet gjennom sin tid i reiseselskapet Dreamworld. Som co-founder og markedssjef skjøt gründerkarrieren fart. Her lærte han hvor viktig det er å legge sjel og kjærlighet i visjonen. Alt handler om lidenskap. Om du gjør det for pengene, så har du tapt, mener Martin.

Under oppbyggingen av reiseselskapet så Martin ikke bare et behov for markedsstrategi og erfaring, men også et viktig fundament for kommunikasjon. Dette gjorde at han bestemte seg for å gjøre noe som i dag blir ansett som starten på Digihelpr – han begynte å studere grafisk design hos Noroff.

Tidligere erfaringer, en forståelse av markedet, høy arbeidsmoral og en lidenskap for gründervirksomhet, er verdier som skal bære frem Digihelpr. Med lang erfaring, kunnskap, et ønske om å skape noe unikt og stor lidenskap, besitter Digihelpr hovedingrediensene som skal til for å hjelpe din bedrift. Vi vet at en solid visuell profil er avgjørende for at en bedrift skal lykkes på markedet.